Reacties

  1. Rob Radzanowski zegt

    Het is een triest verhaal over Congo.Mens onterend.En de prijzen zullen alleen stijgen en wordt elektrisch rijden onbereikbaar.Zolang hier geen oplossing voor is zouden wij het niet moeten promoten.
    Heb diverse malen Groen Links en D66 aangeschreven maar geen reactie.Ook de scholieren aktivisten
    reageren niet evenals diverse actualiteitenprogramma’s.
    Elektrisch rijden ook op fietsen zou belast moeten worden i.pv.gesubsidieerd zolang er kinderslaven gebruikt worden en de subsidie naar de kinderen.Misschien heeft elektrisch rijden geen toekomst en zitten wij met duizenden laadpalen.En niet te vergeten alle branden met batterijen dit zal alleen toenemen.Als er geen batterijen ontwikkeld kunnen worden met goedkope grondstoffen die rijk voorradig zijn,laten wij er dan mee ophouden.

  2. victor zegt

    De groen linkse fanaten zijn zelf zo hypocriet, want als het kobalt niet meer met miljoenen tonnen geproduceerd kan worden voor de batterijen van de elektrische auto. Dan valt hun groene utopia in duigen. Daar het nu al veel te weinig van wordt geproduceerd, om de vraag maar enigszins te kunnen voldoen. Zullen de omstandigheden voor de lokale bevolking alleen maar slechter door worden. Dat in Congo ook tin gevonden wordt voor de elektronica, waar ook de productie ervan achterblijft bij de vraag. Zal dit ook alleen maar de arbeidsomstandigheden verslechteren. De mijnbouw verandert Congo in een maanlandschap, maar hier in Europa o.a. spreken we over een vergroening van onze maatschappij en vergeten gemakshalve dat grote delen van Afrika hiervoor vernietigd worden. Daar het ook enorm milieu vervuilend is om al die versleten batterijen weer te recyclen. Daar praat men niet graag over bij de groene fanaten, die kijken alleen naar het gebruik van de toepassingen.

Trackbacks

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.