Iedereen kent het wel; een huiselijk apparaat weigert dienst – bij voorkeur als het echt ontzettend slecht uitkomt – en je hebt geen idee wat je moet doen. Als je een monteur belt, loop je het risico dat je de voorrijkosten voor niets betaalt als het apparaat niet gerepareerd kan worden. Of dat die na 1 minuut zegt, o, ik zie het al, en het probleem in een vloek en een scheet oplost.
Met de website www.monteuropafstand.nl is de kans op dit soort taferelen een stuk kleiner. Via Skype of Facetime leggen klanten contact met een monteur en tonen hem het probleem. Vervolgens wordt er samen naar een oplossing gezocht. De service geldt voor wasdrogers, wasmachines, vaatwassers, koelkasten en ovens. In de opstartfase is een gesprek nog gratis, daarna wordt het 10 euro voor 15 minuten.
Voordelen:
Flinke kostenbesparing. Niet gebonden zitten aan huis. Deskundig advies. Geen autorit (als je het samen oplost).
Nadelen:
De dekking is nog niet landelijk, bijvoorbeeld niet in grote steden als Den Haag en Amsterdam. Maar ook daaraan wordt gewerkt.
Geef een reactie