Spring naar de hoofdnavigatie
Door naar de hoofd inhoud
Spring naar de voettekst
Down To Earth Magazine
Milieu | Mensen | Meningen
Menu
Zoek op de site
Zoek op deze website
Home
Onderwerpen
Uitgelicht
Energie
Landbouw & voedsel
Mobiliteit
Bossen
Economie
Mensenrechten
Rubrieken
Interview
De Activist
Opinie
Boeken en films
Consument
Recept
Columns
Magazines
Nieuwsbrief
Over ons
Menu sluiten
Zoek op deze website
Home
>
Columns
>
Strip
> Renske verdiept zich in astrologie
Renske verdiept zich in astrologie
Renske de Greef
en
Kasper Soeters
|
2 mei 2022
|
Gerelateerde berichten
De Activist, Jubileum
Voormalige MD’ers: Kim van Sparrentak
Waarom wilde je bij Milieudefensie werken? “Ik was naar een infodag geweest voor een baan bij de Europese Commissie. Daar liepen allemaal mensen rond die niet echt mijn type waren: heel formele types in pak. Op de terugweg in de trein zag ik een vacature bij Milieudefensie voorbijkomen. Ik dacht met een: dit wil ik! […]
Interview, Jubileum
Vakbondsactivisme: Bomen of banen?
In het Limburgse Sterrebos stonden activisten en VDL Nedcar-medewerkers tegenover elkaar. Dat kwam door een valse tegenstelling, zegt een van de activisten, die ook actief is bij de vakbond.
Schot, Strip
Schot: 3 live webcams om uitstoot Tata Steel te monitoren
Strip van Schot: met drie live webcams kun je nu de uitstoot van Tata Steel live monitoren. Wie doet er mee?
Strip
Renske is in tweestrijd over de mensheid
Renske is in tweestrijd over de mensheid: is er nog hoop of kunnen we het beter opgeven?
JavaScript staat uit.
Recente reacties